zondag 17 oktober 2010

Rommelmarkt en hyves

Aanstaande zondag is er een rommelmarkt bij mij achter, georganiseerd door 2 dames uit de buurt. Erg leuk en nog leuker is dat ik er sta met mijn kraamkadootjes.
Een hele fijne manier om de buurt kennis te laten maken met mijn webwinkel!
Voor deze gelegenheid (en natuurlijk omdat de verkoop leuk loopt) heb ik nieuwe spulletjes ingekocht. Nieuwe slabbertjes, speendoekjes, labeldoekjes, knuffels. En ik ga deze week druk aan de slag met nieuwe kadootjes.

Wil je komen kijken?
Rommelmarkt 24 oktober. Grasveld Negende Reit/Bruistensingel in 's-Hertogenbosch. Van 8.00 tot 17.00 uur.

Je kunt me trouwens ook vinden op hyves. Ik doe mijn best om deze actueel te houden, net als de weblog. http://leuksteluiertaarten.hyves.nl

groetjes Angela

1 opmerking:

  1. Vraagje is dit 24 oktober? Mail me even dan meld ik het in de uitagenda ikgaeropuit@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen